helmi

Hyvä omakotiväki!

Hallituksessa olemme yrittäneet kehitellä monenlaista mukavaa toimintaa alkavalle keväälle ja kesälle.

Maaliskuussa kertaamme puiden ja pensaiden leikkaamiseen liittyviä oppeja Putrojen pihalla.

Huhtikuussa tarjoamme yhteistä toimintaa perheille. Toimintapäivänä vanhemmat tai isovanhemmat voivat tulla lasten kanssa pelaamaan pihapelejä, katsomaan Piironginlaatikon nukketeatteriesitystä ja nauttimaan talon antimista. Samalla voi naputella linnunpöntön pihan pienille asukkaille. Tilaisuus on avoin kaikille, joten voit pyytää mukaan vaikkapa naapurin lapsiperheen.

Toukokuu on kahden retken kuukausi. Ensin tutustumme lähialueiden mielenkiintoisiin yllätyksenä esiteltäviin kohteisiin koko päivän SOKKORETKELLÄ ja loppukuusta on perinteinen kesäretki Itä-Viroon.

Kesäkuussa kokoonnumme yhteiselle kaffelle Pilvilinnaan.

Näiden tilaisuuksien lisäksi yhdistyksemme näkyy Energiapäivillä Laitilassa ja Minifarmilla Uudessakaupungissa.

Ps. Yhdistyksen tutut omakotitalkkarit Teija Laaksonen ja Pertti Säkkinen ovat jälleen käytettävissä. Teija aloittaa helmikuun ja Pertti maaliskuun alusta.

Kaunista kevättä toivotellen

Arto Salonen, pj